domingo, 27 de marzo de 2011

Los 40... musicales


Ahir vaig riure, vaig plorar, vaig aplaudir, vaig ballar, em vaig aixecar de la butaca, vaig cantar... I em pensava que seria un espectacle més senzill, sense res d'especial; per això m'havia resistit tant a veure'l. Però, gràcies a una companyia immillorable i fantàstica a qui no li feia res repetir i amb qui comparteixo la passió pels musicals, em vaig decidir.
I el que em vaig trobar van ser quasi tres hores d'humor, de cançons de tota la vida, de veus potents, d'escenografia lluminosa i colorida, de vestuari atrevit i modern, d'una història com la pròpia vida i d'uns personatges únics en la seva espècie. En definitiva, un musical genial, divertit, totalment recomanable. I que em recorda que, algun dia, jo també seré allà d'alt.

MSM

No hay comentarios: