miércoles, 12 de octubre de 2011

Hoja en blanco



¿A qué me enfrento? A la hoja en blanco que todo lo ve y todo lo controla. A esas pequeñas líneas blancas semidefinidas en lo alto del papel, que marcan un principio sin fin. O un fin sin principio. Da igual si le doy la vuelta, que seguirá com estaba, sin ningún ápice de color en sus márgenes.
El color se lo colocaré yo en unos segundos, a través de mis pensamientos e inspiración que viajarán centelleantes por mis nervios hasta mi sangre, y llegarán en forma de tinta de bolígrafo moderno sobre ese papel. O, mejor dicho, en forma de teclado y pantalla virtual. Luego, se convertirán en esas palabras que pueden marcar un punto de inflexión, y a las que tendré que matizar, darles forma, pulir. Como todo en esta vida. Porque nada es blanco o negro. Sino gris incoloro, que depende de nosotros que tenga tonalidades.

MSM

Tengui! Falti!



Diumenge pel matí. Allò era una bogeria. La plaça a vessar de pares amb criatures... canviant cromos! Sí, cromos que els faltaven per acabar aquelles interminables col·leccions del futbol, la serie o la nina de moda. Tant si és a Sant Antoni com a Quintana, la afició és la mateixa. I no va fer sinó transportar-me a quan era petita i a la meva decepció cada vegada que obria un sobre i sortien tots repetits. AArrrggg. Llavors tocava escriure a Panini demanant els últims 40. Perquè les col·leccions s'acabaven. I tant que s'acabaven! 
Petites aficions tradicionals que no s'han de perdre (això deuen pensar els venedors de cromos de les places, amb les seves paradetes ocupant tota la plaça... Es fan d'or!).
Però, i que ens ho passàvem, de bé!

MSM