domingo, 20 de febrero de 2011

Singing in the rain

Fa temps que ho volia fer i aquest any m'he decidit: classes particular de cant. I n'estic molt i molt contenta! Jo sempre he cantat, d'una manera o alta, i ara ja tocava posar seny a la veu, connectar l'aire amb aquesta veu i... endavant! I la meva professora és una professional que ha estat molts anys a Londres estudiant Teatre Musical i en sap una estona: Maria Torras. Amb ella estudiem amb cançons de musicals, i és tota una aventura fantàstica que m'omple, fent allò que més m'agrada.
Actualment prepara obra de teatre amb la seva germana, Marta, dirigides per Roger Pera: "Cabaret de Mitjanit", a la Sala Muntaner. Comencen a primers de març i fins el juny. Serà tot una honor anar-les a veure. I vosaltres també hi heu d'anar, us encantarà!
Segur que algun dia la que es puja a l'escenari serè jo; potser sorprenc a més d'un :P.

MSM

No hay comentarios: