martes, 30 de noviembre de 2010

Molt aviat un desembre...

Els carrers estan freds;
plou, neva i venteja.
Jo seré sempre aquí,
molta aviat un desembre.

Miro, agafo, senti i tiro
tota la neu que ha caigut.
Veig, anhel·lo, esperi i crido
somnis que ja s'han perdut.

Els carrers estan plens
de gent que compra i passeja.
Jo seré sempre aquí,
molt aviat un desembre.

La il·lusió de tots els nens
que esperen el temps que vindrà.
I tan lluny de tu em trobo,
si us plau, torna aviat.

Pels carrers vaig cantant
mentre cau pluja i fa fresca.
Jo seré sempre aquí,
molt aviat un desembre.

Dolça veu vine a mi,
jo et conec des de sempre.
Sento un so, diu així:
molt aviat un desembre...

Qui m'abraça amb tant de goig?
Veig cavalls en un llit de flor.
Gent que dança sense fi,
records que duc amb mi!

Fa molt temps, lluny de tot
els records són sempre.
Tu vindràs cap a mi,
molt aviat un desembre...
Sento un so, diu així:
molt aviat un desembre...

MSM

No hay comentarios: